Misiowe Historie - świąteczna akcja marki Lindt

To największa tegoroczna digitalowa aktywacja marki, która skupia się wokół strony www.misiowehistorielindt.pl.

Misiowe Historie to digitalowa akcja świąteczna, dzięki której konsumenci poznają lepiej świątecznego bohatera Misia Lindt Teddy.

Na jej potrzeby powstała bajka o świątecznej przygodzie - „Misiowe Historie. Poszukiwacze zaginionej gwiazdki” oraz kreator audiobooka oparty na stronie www.misiowehistorielindt.pl.

Strona www jest najważniejszym punktem akcji marki Lindt. Poprzez kreatora audiobooka każdy będzie mógł bezpłatnie stworzyć spersonalizowane nagranie i podarować je bliskiej osobie. To pomysł na unikalny prezent od serca w stylu DIY. To także świąteczne emocje, którymi marka Lindt chce obdarować w tym wyjątkowym, rodzinnym czasie swoich konsumentów.

Po wejściu na stronę użytkownik będzie miał możliwość zapoznania się z treścią całej Misiowej Historii,
a następnie nagrania samodzielnie spersonalizowanego wstępu bajki. Dzięki temu, osoba obdarowywana staje się towarzyszem głównego bohatera, Misia Lindt Teddy, i razem z nim wyrusza w podróż w poszukiwaniu zaginionej gwiazdki…

Mechanizm działa następująco: tworzący audiobooka nagrywa swój głos za pomocą komputera lub telefonu, personalizując wstęp imieniem bliskiej osoby. Dalszą część bajki czyta profesjonalny lektor Grzegorz Pawlak, którego głos znany jest m.in. z charakterystycznej roli Skippera z Madagaskaru. Ponadto każdy tworzący bajkę, ma możliwość wyboru wyjątkowej okładki oraz wpisania dedykacji.

Świąteczna akcja marki Lindt wspierana jest przez blogerki: My Pink Plum (DIY) oraz Bakusiowo (parenting), które opowiedzą własne „Misiowe Historie”. Akcja komunikowana będzie poprzez kanały social media marki Lindt oraz Influencerów.

Akcję uzupełniają działania niestandardowe. Od 25 listopada do 17 grudnia w wybranych centrach handlowych na terenie Warszawy (Arkadia, Auchan Łomianki, Złote Tarasy) działać będzie tzw. Misiobudka. Klienci będą mieli okazję zrobić sobie bezpłatnie zdjęcia w fotobudce wyposażonej w gadżety nawiązujące do Misiowej Historii.

Za koncept kreatywny i realizację świątecznej akcji wizerunkowej marki Lindt odpowiada agencja 4frame.

Joanna Hamdan 5658 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.