Biedronka promuje swoją sieć komórkową

Do połowy przyszłego roku klienci Tu Biedronka 20 proc. swoich doładowań dostaną z powrotem na zakupy w dyskontach.

Jeronimo Martins Polska, właściciel ponad 2,7 tys. sklepów Biedronka, największej sieci handlowej w kraju, zdecydował się na promocję swoich usług telefonii komórkowej.

JMP działa jako tzw. wirtualny operator komórkowy (MVNO) pod marką Tu Biedronka, korzystając z sieci T-Mobile Polska.

Do 30 czerwca przyszłego roku użytkownicy Tu Biedronka będą otrzymywali 20 proc. wartości doładowań konta jako zwrot na karty Moja Biedronka (karty programu lojalnościowego JMP), na zakupy w dyskontach tej sieci.

Zebrane w ten sposób środki będą mogli wykorzystać na zakupy do 31 sierpnia przyszłego roku. Do jednej karty lojalnościowej Moja Biedronka może być przypisanych kilka numerów sieci Tu Biedronka (wtedy wartości doładowań sumują się).

Maciej Burlikowski 38 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.