Stokrotka poradziła sobie w listopadzie

W listopadzie 2017 r. sieć sklepów Stokrotka wypracowała 205 mln zł przychodów i były one wyższe od tych z ubiegłego roku o 10,6 proc.

W listopadzie 2017 r. sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o ok. 5,5 proc. w porównaniu do listopada 2016 r., natomiast za okres styczeń-listopad 2017 r. sprzedaż wzrosła o 2,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 r.

W listopadzie 2017 r. otworzono 4 nowe sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 2 markety Stokrotka i 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw. Łączna liczba sklepów na koniec listopada 2017 r. wyniosła 414. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec listopada 2017 r. - 183,5 tys. mkw.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-listopad Stokrotki wyniosły 2 267 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 r. o 8 proc.

Stokrotka to sieć sklepów rozwijana przez Grupę Emperia.

 

Ilona Mrozowska 2079 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.