Super Prezenty w sklepach Carrefour

W placówkach sieci dostępna jest wyselekcjonowana oferta voucherów prezentowych.

Do wyboru jest ponad 80 różnego rodzaju propozycji prezentów. W ofercie Carrefour Polska znalazły się zarówno vouchery na konkretną atrakcję, jak również zestawy umożliwiające wybór spośród kilkunastu lub kilkudziesięciu możliwości.

Część oferty będzie aktualizowana sezonowo i dopasowywana do oczekiwań i zainteresowań klientów. Po dokonaniu zakupu klienci będą mieli 12 miesięcy na wykorzystaniu vouchera lub pakietu.

- Chcemy oferować konsumentom nie tylko klasyczne produkty i usługi finansowe, ale też dać możliwość zyskania niepowtarzalnych przeżyć i doświadczeń. Dlatego wdrożyliśmy ofertę Super Prezentów. Jestem przekonany, że bogaty wybór voucherów zachęci klientów do spróbowania nowych rzeczy oraz będzie znakomitym pomysłem na prezent dla bliskich - powiedział Grzegorz Wazowicz, dyrektor działu usług handlowych i finansowych w Carrefour Polska.

Oferta Super Prezentów w sklepach sieci dostępna jest na specjalnie zaprojektowanych ekspozytorach.

- Zdecydowaliśmy się zrealizować nasz pomysł z Carrefour Polska ponieważ łączy nas dbałość o wysoką jakość oferty, otwartość na nowości i niestandardowe rozwiązania, które pozwalają wyróżnić się na rynku. Wspólnie stworzyliśmy unikatową na polskim rynku propozycję dla klientów Carrefour Polska. Nikt wcześniej nie zaoferował tak bogatej oferty voucherów prezentowych w ogólnopolskiej sieci sprzedaży detalicznej - mówi Wojciech Stefańczyk, country manager firmy Super Prezenty.

Pierwsze ekspozytory pojawiły się w trzech warszawskich lokalizacjach Carrefour Polska – Arkadia, Złote Tarasy i Sawa. Jak zapewnia detalista w kolejnych miesiącach zasięg oferty Super Prezentów będzie rozszerzany o kolejne lokalizacje.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.