Herbapol wspiera herbatki ziołowe Zielnik Polski

Marka zaprezentowała trzecią odsłonę tegorocznej parasolowej kampanii wizerunkowej pod hasłem "I dzień smakuje lepiej".

Na potrzeby kampanii przygotowany został 15-sekundowy spot podkreślający, że herbatki ziołowe można spożywać w ciągu całego dnia, co z pewnością ułatwia szeroki wybór produktów w linii Zielnik Polski, odpowiadających na różne potrzeby.

Marka Herbapol gwarantuje swoim konsumentom najwyższą jakość produktów, co także podkreśla w spocie poprzez podanie informacji o pozyskiwaniu surowców tylko od sprawdzonych dostawców. Co więcej, zioła trafiające do herbatek ziołowych marki badane są we własnych laboratoriach Herbapolu i poddane starannej selekcji.

Spot można zobaczyć od 4 grudnia w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, Telewizja Polska oraz w Internecie, m.in. w serwisach takich jak TVN Player ROS, TVP VOD ROS, Onet RON, Wp.pl, Interia.pl.

Celem kampanii jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu produktów marki Herbapol, na który składają się specjalnie wyselekcjonowane owoce i zioła oraz przypomnienie konsumentom, że produkty te umilą każdą porę dnia.

Na potrzeby kampanii przygotowanych zostało kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej.

Kampania stanowi kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 roku pod hasłem: Przyjemność. Masz to w naturze. Pierwszy ze spotów reklamowych przygotowanych w ramach kampanii dotyczył herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród a drugi syropów Owocowa Spiżarnia.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.