Coca-Cola sponsorem serialu

To element tegorocznej kampanii świątecznej marka.

Elementem tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola jest sponsoring serialu "Podziękuj niedocenionym". Program będzie emitowany od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem "Wydarzeń" na antenie telewizji Polsat.

6-odcinkowy serial dokumentalny "Podziękuj niedocenionym" to efekt autorskiego pomysłu Olgi Cerkaskiej (m.in. "Słoneczna Stacja", "Przygarnij mnie 2", "Zatrzymaj chwilę", "Dzień dobry Polsko"). Reżyserem serialu jest Grzegorz Jankowski, reżyser form fabularnych i dokumentalnych. Za scenariusz poszczególnych odcinków odpowiadają Grzegorz Jankowski oraz Judyta Rudzińska z zespołu producenta Lulu Production.

Przesłanie produkcji zachęca do okazania wdzięczności wszystkim tym bliskim i dalszym osobom, które wkładają swój wysiłek w przygotowanie świątecznej atmosfery.

W ramach komunikacji "Podziękuj niedocenionym" zaplanowano działania reklamowe: zwiastuny i plansze sponsorskie przy piątkowych emisjach serialu, kampanię na platformie Ipla.tv, za pośrednictwem adScreen oraz wsparcie influencerów, którzy w rolach epizodycznych pojawiają się w produkcji: AbstrachujeTV, reZigiusz, Ajgor, Blowek, Kaiko, Martin Stankiewicz oraz Aleksandra Żuraw.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.