Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Cin&Cin sprzymierzeńcem kobiet

Marka z portfolio Ambry wystartowała z nową kampanią.

Startuje nowa kampania Cin&Cin. W spotach sponsoringowych TV, działaniach online i PR porusza temat: kobiecej siły, wolności i przyjemność.

Cin&Cin inspiruje kobiety do poszukiwań swoich sposobów na czerpanie z życia pełnymi garściami i sięganie po to, czego chcą.

Tę życiową siłę uosabiają kobiece osobowości, które przyjęły zaproszenie do kampanii online marki Cin&Cin. To Klaudia Antos – tancerka, instruktorka i choregrafka, Monika Mariotti – aktorka i podróżniczka oraz Nina Kozieradzka - DJ-ka Neen.

Razem z Cin&Cin będą poszukiwały w Polkach siły, przyjemności i wolności. Zwyciężczynie aktywacji dla konsumentek wezmą udział w niecodziennej sesji zdjęciowej i otrzymają koszulki z limitowanej kolekcji od Dash My Buttons!

Przebojowość i kobiecy „patent” na wyjście z każdej sytuacji pokaże bohaterka premierowego spotu sponsoringowego, który od 11 grudnia będzie można zobaczyć w kanałach grupy TVN i Premium TV.

Kampanii sponsoringowej w TV towarzyszyć będą angażujące, niecodzienne działania w mediach i największych portalach internetowych, aktywacja konsumencka oraz specjalne ekspozycje łączące wszystkie kategorie i atrakcyjne materiały POS.

Joanna Hamdan 5658 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.