List od...Mikołaja

Przed tegorocznymi Świętami Empik zachęca wszystkich do pisania listów, ale nie tych do Mikołaja - z listą życzeń prezentowych.

Kampanii świątecznej Empiku „Najważniejsze znajdziesz w środku” przyświeca idea niesienia bliskim ważnych słów w formie listu dołączonego do prezentu.

Akcja obejmuje różne odsłony – między innymi animowaną etiudę, która będzie miała premierę telewizyjną 1 grudnia na antenie TVN przed głównym wydaniem Faktów.

A także wydanie książki charytatywnej „List od...” (Wydawnictwo Wilga), napisanej przez Katarzynę Ryrych oraz konkurs, w którym można wygrać wycieczkę do Laponii.

Dwuminutowa animacja, którą będzie można obejrzeć po raz pierwszy w telewizji już jutro 1 grudnia tuż przed głównym wydaniem Faktów TVN o g.19:00 (https://www.youtube.com/watch?v=FM_Pn9iycqc) opowiada historię trzyosobowej rodziny, w której co roku w wigilijny wieczór ojciec znikał z domu. Dorastający syn nie rozumiał tego zachowania do czasu, gdy pod choinką znalazł magiczny list, dzięki któremu odkrył niezwykłą tajemnicę swojego taty…

Poza 130-sekundową animacją, którą można zobaczyć również w Internecie, kampania opiera się na 60-sekundowym filmie, emitowanym między innymi na antenie TVN, Polsat, na telewizyjnych kanałach tematycznych a także w kinach.

W Empiku będzie można znaleźć specjalną okolicznościową papeterię do napisania listu od Mikołaja i dołączenia do prezentów pod choinką.

W ramach kampanii świątecznej, Empik przygotował również konkurs „List dobrych emocji”. Można w nim wygrać nagrody nie tylko dla siebie, ale dla bliskich: naszych osobistych świętych Mikołajów – między innymi dwuosobową wycieczkę do Laponii. Aby wziąć udział w akcji należy napisać list, który można zacząć od słów: „Drogi Święty Mikołaju, w tym roku chcę podziękować...” i wysłać w salonie Empik lub przez stronę http://www.empik.com/listdobrychemocji.

Uzupełnieniem, a zarazem nieodłącznym elementem tegorocznej kampanii świątecznej Empiku jest wydana specjalnie z tej okazji książka „List od...” (Wydawnictwo Wilga), napisana przez Katarzynę Ryrych. Przeprowadza ona dziecko przez świat dobra i zła, a robi to w nietuzinkowy sposób: poprzez ciekawą fabułę, błyskotliwe dialogi, ale i nowoczesny slang, wpleciony w rozmowy o poważnych sprawach. To nie tylko ciepła i wzruszająca opowieść, w której na próżno szukać milusińskich elfów i brodatego Świętego Mikołaja, ale też pierwsza książka, która w bezpośredni sposób pomaga dzieciom. Cały zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany fundacji Zaczytani.org na tworzenie Bibliotek Małego Pacjenta w szpitalach.

Kampanię promocyjną wspólnej akcji charytatywnej Empiku i fundacji Zaczytani.org wspierają m.in.: Agnieszka Sienkiewicz, Natalia Niemen, Katarzyna Pakosińską, Olga Frycz, Beata Pawlikowska, Małgorzata Ostrowska czy Radosław Pazura z Dorotą Chotecką.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.