Benicio del Toro wspiera konkurs Heinekena

Marka Heineken podpowiada, jaki jest najlepszy upominek na święta.

Tradycyjnie już w okresie przedświątecznym Heineken przygotował konkurs, w którym do wygrania jest codziennie 100 zestawów piwa.

Wystarczy wejść na stronę www.heineken.com.pl i napisać oryginalne życzenia.

Autorzy najlepszych wygrywają dwa kartony piwa Heineken w świątecznym opakowaniu (15 x butelka 0,5 l). Jeden zestaw wraz z życzeniami, marka wysyła do wskazanej osoby, a drugi autorowi życzeń.

Konkurs wspiera spot reklamowy z Benicio del Toro.

Akcja „Podaruj najlepszy prezent” potrwa do 22 grudnia.

Spot z Benicio del Toro emitowany jest na platformach VOD w Internecie.

Świąteczna odsłona Heinekena zawitała również do punktów sprzedaży, gdzie dostępna jest limitowana edycja świątecznych opakowań piwa Heineken.

Joanna Hamdan 5658 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.