Black LFL All-Star Tour Poland 2018

Zawodniczki Legends Football League pojawią się w kampanii reklamowej marki Black Energy Drink należącej do Food Care Group.

Akcje marketingowe potrwają od drugiej połowy grudnia br. do końca lutego 2018 r. i obejmą swoim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.

Działania są następstwem nawiązania współpracy z Legends Football League (LFL) - kobiecą ligą futbolową, bijącą rekordy popularności i oglądalności w USA i wielu krajach świata. W 2018 roku, mecze zawodniczek będzie można obejrzeć na stadionach w Gdańsku, Łodzi oraz Krakowie.

Działania w ramach kampanii 360, rozpoczną się w drugiej połowie grudnia. Będą prowadzone w radio, TV, prasie. Outdoor został ukierunkowany na siatki wielkoformatowe, billboardy o formacie 6x3 oraz citylight, które pojawią się w najbardziej uczęszczanych miejscach miast, takich jak pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, przystanki komunikacji publicznej. Intensywne działania zaplanowano również w internecie, a w szczególności w social mediach. Dodatkowo, firma zajmie się aktywacją działań trade’owych, które wesprze dedykowanymi materiałami POS z wizerunkiem gwiazd LFL. Kampania telewizyjna zakrojona będzie o spoty wizerunkowe 15’’ oraz kampanię sponsoringową – z nastawieniem na maksymalne budowanie zasięgów w grupie docelowej. Działania reklamowe potrwają do końca lutego 2018 roku.

Kampanii towarzyszyć będzie limitowana edycja Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r. w atrakcyjnym i przyciągającym wzrok opakowaniu, na którym znajdą się zdjęcia gwiazd LFL. Puszka została zaprojektowana w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę nie tylko męskiego konsumenta.

Na opakowaniu znajdzie się również informacja o konkursie z nagrodami, który jest uzupełnieniem kampanii. Dzięki zakupowi napoju i wykonaniu zadania na stronie internetowej - www.winthegame.pl, nabywcy będą mieli szansę wygrać 6 podwójnych wyjazdów do USA i zwiedzić kultowe amerykańskie miasta: Miami, Nowy Jork, Las Vegas, L.A, a także 120 biletów na mecze LFL. Konkurs rusza 1 grudnia 2017 roku. Opakowanie 250 ml jest idealne do jednorazowego spożycia. W sklepach dostępny będzie również czteropak.

Joanna Hamdan 5658 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.