Jula wprowadza usługę "click and collect"

Po tegorocznym uruchomieniu kanału sprzedaży internetowej, sieć oferuje klientom nową funkcjonalność - usługę "click and collect".

24 listopada br. sieć szwedzkich multimarketów Jula wprowadza usługę "click and collect", czyli "zamów online - odbierz w sklepie". Wprowadzenie usługi zbiegnie się w czasie z kampanią promocyjną Black Friday.

Wprowadzenie usługi to międzynarodowy projekt Jula, który uruchomiony zostanie nie tylko w Polsce, ale również w Szwecji i Norwegii. Dla polskiego konsumenta oznacza to możliwość zamawiania produktów przez Internet z darmową dostawą do wszystkich 12 multimarketów na terenie całego kraju. Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru, klient zostanie o tym poinformowany SMS-em, a zamówione produkty czekać będą w punkcie odbioru aż do 30 dni.

Udogodnienia wprowadzone przez nas w tym roku, to odpowiedź na potrzeby konsumenta dyktowane rozwojem nowoczesnych technologii. Po otwarciu sklepu internetowego, naturalnym krokiem było wdrożenie rozwiązania, dzięki któremu zakupy w naszej sieci będą jeszcze prostsze. Nasz program wyróżnia długi czas na odbiór zamówienia – klienci będą mieli aż 30 dni na zgłoszenie się po swoją paczkę. To bardzo ważny, ale nie ostatni krok w rozwoju wielokanałowym czyli Omnichannel sieci Jula. Jednocześnie planujemy poszerzyć działalność sieci stacjonarnej, obecnie podejmujemy działania związane z wyborem nowych lokalizacji pod inwestycje w Polsce – wyjaśnia Tomasz Wienke, country manager Jula Polska.

Usługa "click and collect" Jula wprowadzona zostanie we wszystkich sklepach sieci w Polsce wraz
z rozpoczęciem kampanii promocyjnej "Black Friday & Cyber Monday", która trwać będzie od 24 do 27 listopada włącznie.

Jula to sieć multimarketów oferująca artykuły do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne zajęcia. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne. W Polsce firma ma 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Wiosną 2017 r. Jula otworzyła sklep internetowy w ofercie, którego znajduje się 10 tys. produktów wyselekcjonowanych z asortymentu multimarketu.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.