Modern-Expo szykuje fabrykę do otwarcia

Najprawdopodobniej w lutym 2018 r. nastąpi otwarcie w Lublinie nowej fabryki Modern-Expo, w 25. rocznicę powstania firmy.

Modern-Expo ma już fabryki na Ukrainie i Białorusi. Teraz firma finiszuje z pracami wykończeniowymi kolejnej inwestycji – zakładu w specjalnej strefie ekonomicznej w Lublinie. Oddana do użytku jest już część magazynowa, w połowie grudnia br. również biura przeniosą się do nowych pomieszczeń.

Cały obiekt ma 14 tys. mkw. powierzchni, z możliwością rozbudowy o kolejne 10 tys. mkw. Znajdzie się tu więc jeszcze miejsce na showroom, centrum dystrybucyjne produktów firmy do krajów Unii Europejskiej a przede wszystkim na część produkcyjną.

Jak zapowiada Bogdan Łukasik, współwłaściciel i przewodniczący rady nadzorczej Modern-Expo, w lubelskiej fabryce będą produkowane m.in. dotykowe terminale POS, kasy samoobsługowe oraz "inteligentne" wózki sklepowe.

Jego zdaniem otwarcie nowej fabryki w Lublinie będzie znaczącym krokiem w rozwoju firmy i pierwszym takim obiektem Modern-Expo w granicach Unii Europejskiej. - Co ważniejsze, fabryka dedykowana będzie rozwiązaniom, które bazują na inteligentnych technologiach, a więc najnowocześniejszych osiągnięciach w zakresie obsługi procesów sprzedażowych, nie tylko handlu detalicznego. Innowacja jest jednym z kluczowych priorytetów Modern-Expo, jest częścią DNA firmy - mówi Łukasik.

Inwestycja już pochłonęła 15 mln zł, docelowy koszt to 17 mln zł.

Modern-Expo Group to polsko-ukraiński holding, lider branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej. Zatrudnia ponad 3000 pracowników. Wcześniej firma była znana pod nazwą Shop-Office, dystrybuowała bowiem wyposażenie nie tylko do sklepów, ale też i do biur. Od kilkunastu lat jest już producentem wyposażenia sklepów.

Poza siedzibami w Lublinie, na Ukrainie i Białorusi ma również oddziały w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie, Moskwie i Dubaju, a swoje wyposażenie dostarcza do 60 krajów. Klientami Modern-Expo są światowe i lokalne marki, m.in. Auchan, Pepsi, Carrefour, McDonald’s, Real, American Tobacco, Mars czy Żabka.

 

Katarzyna Pierzchała 1554 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.