Vizir wspiera dzieci z domów dziecka

Marka z portfolio firmy Procter & Gamble we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom rozpoczyna program "Ubrania od Serca".

Dzięki akcji "Ubrania od serca" najbardziej potrzebujące domy dziecka będą miały możliwość wyposażyć dzieci w nowe ubrania, ale równie ważnym jest fakt, że dzieci dostaną możliwość samodzielnego ich wyboru.

Akcja przeprowadzona będzie w dwóch etapach. Pierwszy etap odbędzie się w dniach 04-31 grudnia w sklepach sieci Biedronka. Drugi etap - w okresie 1 stycznia - 28 lutego 2018 r. w innych sklepach w Polsce (z wyjątkiem Biedronki).

Każdy kto w tym czasie dokona zakupu oznaczonych produktów marki Vizir, przyczyni się do zakupu bonów do sklepów odzieżowych dla najbardziej potrzebujących podopiecznych domów dziecka.

Więcej informacji o akcji na EverydayMe.pl/ubrania-od-serca.

 

Joanna Hamdan 5658 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.