Starbucks w Gdańsku

23 listopada sieć kawiarni uruchomi swój drugi lokal w Galerii Bałtyckiej.

Nowy Starbucks jest jednocześnie 63. kawiarnią marki w Polsce.

Druga kawiarnia Starbucks w Galerii Bałtyckiej mieści się na poziomie zero. Jej wystrój będzie nawiązywał do wnętrz w stylu skandynawskim.

Nowy lokal zaoferuje gościom 60 miejsc siedzących, będzie miał także zewnętrze wejście (od strony Al. Grunwaldzkiej), dzięki czemu w sezonie wiosenno-letnim, kawiarnia zyska dodatkowe 24 miejsca.

W menu kawiarni znajdą się kawy przygotowywane ze 100% ziaren Arabica, którą wyszkoleni bariści dopasują do upodobań każdego. Oprócz tego będzie można nabyć także paczkowane kawy ziarniste, syropy do kaw oraz rozmaite przedmioty związane z marką, takie jak zaparzacze, kubki termiczne i ceramiczne.

Starbucks należy do AmRest Holdings SE, największej notowanej na giełdzie spółki restauracyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB.

Joanna Hamdan 5639 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.