Nowa kampania IKEA

Zachęca ona Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich - proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów.

Na początku listopada ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA.

Kampania za cel przyjmuje również wyróżnialność w bloku reklamowym i zamiast lektora wprowadza rolę narratora. W spocie świątecznym głosem zachęcającym do zmiany patrzenia i słuchania jest Fisz, z którym IKEA współpracuje od sierpnia.

Kampania wizerunkowa ruszyła 8. listopada i połączona jest z komunikacją produktową oraz specjalnymi ofertami promocyjnymi m.in. na kuchnie. Działania obejmą kanały tradycyjne (TV, radio, prasa), digital (w tym także współpracę z influencerami) oraz sklepy marki.

To nie wszystko, co IKEA przygotowała na te święta. Wkrótce kolejne odsłony kampanii.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.