Wawel wystartował z drugą edycją akcji "Serce Rośnie"

Kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, można wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji dobroczynnych biorących udział w programie.

Właśnie wystartowała druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. 

Każdy, kto kupi słodycze marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji: Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości” księdza Jacka Stryczka, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”.

Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przeznacza aż 2,5 miliona złotych na pomoc organizacjom.

Wraz ze startem programu uruchomiona została dedykowana strona www.sercerosnie.com.pl. Jeśli w pierwszych miesiącach od startu akcji internauci wejdą na nią i w wirtualny sposób nakleją łącznie milion serduszek na opakowanie czekolady Wawel, to w puli znajdzie się dodatkowy milion złotych, co daje łącznie 2,5 mln zł na pomoc beneficjentom pięciu organizacji biorących udział w „Serce Rośnie”.

Kampania telewizyjna ruszy 27 listopada, a działania OOH 1 grudnia . Zaplanowano także działania digital, PR oraz intensywne wsparcie akcji w punktach sprzedaży.

Pierwsza odsłona akcji pod hasłem „Z miłości do radości” okazała się sukcesem – organizacje charytatywne otrzymały od Wawelu łącznie aż 1,5 mln zł na swoją działalność dobroczynną.

Joanna Hamdan 5658 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.