PGS wprowadzi mrożonki i lody marki własnej

Marka O! Dobre Pewne Twoje Polskiej Grupy Supermarketów szykuje się na sezon 2018.

W tym celu Grupa zakończyła audyt jakościowy w fabrykach mrożonek i z początkiem nowego roku rozpocznie produkcję produktów wysoko mrożonych, w tym lodów. Wprowadzenie nowej linii produktów zaplanowane jest na wiosnę.

PGS zadebiutowała z marką własną O! Dobre Pewne Twoje na początku 2017 r., a obecnie portfel marki przekroczył 110 produktów. Firma przewiduje, że do końca 2018 r. gama produktów pod marką O! rozszerzy się do 400.

- Segment lodów należy w Polsce do jednego z najdynamiczniej rozwijających się w branży spożywczej. Konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki i coraz więcej wydają na lody. W 2018 r. należy spodziewać się kolejnych wzrostów branży – uważa Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS.

Powołuje się na dane Eurostatu, według których produkcja lodów wzrosła w Polsce w ubiegłym roku o 29 proc. i wyniosła 264 mln l. - To najwyższa dynamika w całej Europie. Dzięki temu wskoczyliśmy na piąte miejsce w Europie, przed Wielką Brytanią, a zaraz za Hiszpanią – cieszy się Gaszewski.

Według danych GUS i Eurostat spożycie lodów w Polsce wzrosło z ok. 4,5 l na osobę w 2015 r. do ok. 6 l na osobę w 2017 r.

Katarzyna Pierzchała 1554 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.