Kaufland ze świąteczną ofertą marki własnej

Operator przygotował na święta Bożego Narodzenia ofertę produktów premium marki własnej Exquisit. Od 16 listopada w marketach sieci czeka na klientów kilkadziesiąt artykułów spożywczych z całej Europy.

Ekskluzywne produkty spożywcze marki własnej Exquisit to propozycja sieci Kaufland dla tych, którzy chcą zaskoczyć swoich gości przy świątecznym stole. Tworząc markę Exquisit próbie zostało poddanych wiele specjałów z całej Europy (m.in. z Francji, Szwajcarii, Belgii czy Austrii), które następnie były intensywnie testowane i udoskonalane.

Klienci sklepów sieci Kaufland mogą teraz znaleźć na półkach kilkadziesiąt artykułów z kategorii premium, a wśród nich wędliny, takie jak np. hiszpańska szynka Jamon Serrano Gran Reserva (6,99 zł/opakowanie 80 g) czy Prosciutto di Parma DOP (9,99 zł/opakowanie 100 g), sery – np. Cheddar Mature (7,99 zł/opakowanie 250 g) czy Parmigiano Reggiano (14,99 zł/opakowanie 200 g).

W ofercie marki Exquisit znajdują się także liczne dodatki do dań i przystawki, takie jak różne rodzaje pesto (5,99 zł/opakowanie 180/190 g), oliwy z oliwek (6,99 zł/butelka 125 ml), sos musztardowy z figami (4,99 zł/opakowanie 200 ml), risotto – z borówkami, truflami, parmezanem lub szparagami (5,99 zł/opakowanie 250 g), zestaw trzech unikatowych sosów (8,99 zł/opakowania 43 g i 2x45 g).

W ofercie Exquisit nie brakuje deserów, słodyczy i kaw, które są nieodłącznym elementem świątecznych stołów. Na klientów czekają m.in. Crème brûlé (5,99 zł/opakowanie 2x100 g), Tiramisu (9,99 zł/opakowanie 500 g), praliny belgijskie (24,99 zł/opakowanie 210 g), truskawki w mlecznej czekoladzie (8,99 zł/opakowanie 100 g) czy kawy ziarniste Arabica z Etiopii i Kostaryki (29,99 zł/opakowanie 500 g).

Oferta marki Exquisit będzie systematycznie rozszerzana, w kolejnych tygodniach
w sprzedaży pojawią się nowe produkty z serii premium.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland prowadzi około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 r. Dziś jest ich już ponad 200.

Katarzyna Pierzchała 1554 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.