Carrefour uruchomił nowy serwis korporacyjny

Celem nowej platformy jest informowanie o bieżących działaniach firmy oraz wsparcie rozwoju kluczowych obszarów biznesowych.

Carrefour wystartował w Polsce z portalem informacyjnym przeznaczonym dla interesariuszy. 

Nowy serwis Carrefour dostępny pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl prezentuje najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych. Serwis oferuje również rozwiązania dla osób poszukujących pracy oraz przedstawicieli mediów.

Serwis podzielony został na sekcje merytoryczne: Zrównoważony rozwój, Franczyza, Nieruchomości komercyjne, Praca, Media. Nie zabrakło zakładki O nas, zbierającej kluczowe informacje o Carrefour i sekcji Aktualności prezentującej najnowsze wydarzenia z życia firmy.

Nowy portal korporacyjny Carrefour Polska powstał w wyniku współpracy z firmą GoldenSubmarine. Aktualnie firmy pracują nad wdrożeniem anglojęzycznej wersji serwisu.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.