Silne wsparcie marki Proste Historie

Z początkiem listopada firma Iglotex rozpoczęła kolejny etap silnego wsparcia marketingowego marki i produktów Proste Historie.

Potrwa ono do połowy grudnia, a wsparcie w tym okresie otrzymają produkty topowe oraz produkty świąteczne.

Kampania reklamowa obejmie największe stacje: TVN, Polsat, TVP jak i szereg stacji tematycznych, i zostanie dodatkowo wzmocniona kampanią internetową, działaniami w mediach społecznościowych oraz kampanią radiową. W stworzonej komunikacji firma podkreśla bogate portfolio i kompetencje marki obiadowej.

Proste Historie – dzielmy się nimi przy wspólnym stole.

 

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.