Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco

Sieć ruszyła ze świąteczną kampanią telewizyjną.

Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią się jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.

W spocie Tesco grupa dzieci jako pierwsza przekracza próg przygotowanego na sezon świąteczny sklepu i przedpremierowo zapoznaje się z ofertą zabawek. W kolejnych reklamach mali eksperci dzielą się swoimi opiniami o wybranych zabawkach.

Cztery spoty zobaczyć będzie można w większości polskich kanałów telewizyjnych, które emitować będą świąteczne reklamy Tesco. Wszystkie zaś kreacje - w tym 7 dedykowanych do online’u - zobaczyć można w sezonowym serwisie internetowym tesco.pl/boze-narodzenie. Spoty wspierają m.in. markę zabawek Carousel, dostępną na wyłączność w Tesco.

Kampania, po trwającej tydzień online’owej kampanii teaserowej, wystartowała 16 listopada, jednocześnie w Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. W Polsce, poza spotami telewizyjnymi, towarzyszyć jej będą nośniki w sklepach oraz internecie (social media + serwis www).

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.