eBay rusza z akcją "First Minute Shopping"

Dzięki niej jeden z największych portali aukcyjnych na świecie chce zachęcić Polaków do zmiany zakupowych nawyków przed świętami.

Ponad połowa Polaków decyduje się na zakup świątecznych prezentów na ostatnią chwilę, głównie z uwagi na brak czasu czy świątecznych promocji – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie eBay.

Portal aukcyjny chce wyjść naprzeciw polskim kupującym poprzez akcję „First Minute Shopping” skierowaną do wszystkich tych, którzy chcą uniknąć przedświątecznego gwaru i kupić przemyślany prezent dla najbliższych z większym niż zwykle zapasem czasu. W ramach akcji od 16 listopada wszyscy polscy kupujący otrzymają 15-proc. kupon na cały asortyment na eBay.pl.

Pod koniec ubiegłego roku eBay ogłosił zmiany dla kupujących i sprzedających w Polsce w ramach planu transformacji portalu, które objęły m.in. zniesienie w Polsce opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl, zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. W maju serwis rozpoczął także współpracę z firmą Borderlinx, która umożliwia polskim użytkownikom zamawianie produktów z niemieckiej platformy eBay.de z dostawą do Polski. Ponadto od sierpnia funkcjonuje także spersonalizowana strona główna eBay w języku polskim, a od października sprzedawcy mogą korzystać z narzędzia do wystawiania aukcji na rynkach międzynarodowych eBaymag.

eBay to jedna z największych platform sprzedażowych. W 2016 r. sprzedaż przez eBay osiągnęła wartość 84 mld dolarów brutto.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.