Sanytol w kampanii VOD

Rozpoczęły się jesienne działania promujące markę, która na polskim rynku oferuje serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu.

Zaplanowane działania obejmują standardową kampanię telewizyjną oraz wsparcie platformami VOD TVP i IPLA. Dodatkowo kampania jest również prowadzona w modelu programmatic.

Kampania potrwa do grudnia.

Marka Sanytol to gama produktów przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej.

To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to receptury pozbawione chloru, dzięki czemu w bezpieczny sposób można skutecznie dezynfekować wszystkie miejsca i powierzchnie w domu – usuwając bakterie, wirusy i grzyby.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.