Milka startuje z kampanią

13 listopada ruszyła nowa odsłona kampanii marki z portfolio firmy Mondelez pod hasłem "Odkryj magię oczekiwania na święta".

Milka po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Święta.

W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas! Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in. wydarzenia w 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i pysznymi czekoladowymi upominkami.

W sklepach pojawi się także limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio – kalendarz adwentowy z zupełnie nową, odświeżoną grafiką. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy „Wehikuł czasu”.

Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki. W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty.

Ponadto od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych 9 miast pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w interaktywne kalendarze adwentowe o zupełnie nowej, udoskonalonej konstrukcji. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie czeka mnóstwo atrakcji: wyzwalająca magię Świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza ze słodkimi niespodziankami, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach oraz bałwanek rozdający świąteczne kartki, które będzie można wysłać na miejscu akcji. Wydarzeniom towarzyszyć będzie sampling sezonowych produktów Milka.

Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierać będą także animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja. Wszystkie będzie można usłyszeć na kanale YouTube marki oraz OLV. Na Facebooku pojawią się również dedykowane świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.

Oczywiście marka nie zapomniała również o limitowanej edycji zimowych słodkości. Obok wspomnianego wcześniej kalendarza adwentowego w sklepach pojawią się także: czekoladowe kulki Snowbites, Snowballs i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz wyjątkowa biało-mleczna czekolada z kostkami
w kształcie choinek. Dodatkowo, w wybranych sieciach sklepów przy zakupie produktów o określonej wartości będzie można otrzymać wyjątkową, metalową puszkę.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.