Pasaże Tesco w świątecznej kamapnii

13 listopada wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Pasaży Tesco z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, Pauliny Krupińskiej i Mateusza Gesslera.

Ambasadorzy marki mają za zadanie zachęcić klientów do zakupów w sklepach i punktach usługowych w okresie przedświątecznym.

Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler od września br. pełnią funkcję ambasadorów brandu. Każda z trzech zaproszonych osób będzie doradzać klientom Pasaży jak przygotować się do Świąt Bożego Narodzenia. Ich porady będą publikowane na stronie www.pasaztesco.pl oraz Instagramie @pasaztesco.

- Dzięki kampanii wizerunkowej pragniemy pozyskać nowych klientów i zachęcić ich do zakupów w Pasażach Tesco, które oferują wiele benefitów podkreślanych przez nas w kampanii. Ze względu na swoją lokalizację, kompleksową ofertę zakupową a także optymalną powierzchnię centrów handlowych - można zrobić u nas kompletne świąteczne zakupy, oszczędzając przy tym czas, który w okresie przedświątecznym jest wyjątkowo cenny – mówi Łukasz Kędzior, marketing manager działu zarządzania Pasażami Handlowymi Tesco Polska.

Świąteczna odsłona kampanii wizerunkowej obejmuje radio, internet, reklamy w prasie oraz w Pasażach Tesco. W grudniu w jednym z nich odbędzie się wydarzenie świąteczne z udziałem ambasadorów, które będzie połączone z akcją na Instagramie @pasaztesco.

Pasaże Tesco to 52 centra handlowe zlokalizowane w całej Polsce, należące do Tesco Polska. Do portfolio Pasaży Tesco należą również trzy większe obiekty działające pod osobnymi brandami: Centrum Handlowe Gocław w Warszawie, Galeria Chełm w Gdańsku oraz Galeria Ozimska w Opolu.

O Tesco pisaliśmy też tutaj: http://handelextra.pl/artykuly/205279,tesco-wprowadza-nowa-usluge-dla-dostawcow

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.