Hortex promuje soki pomarańczowe w nowych opakowaniach

Wystartowała kolejna odsłona kampanii z Matką Naturą.

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Hortex, promująca soki pomarańczowe w nowych opakowaniach.

Stylistyka narracji nawiązuje do formuły trailerów filmowych.

30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach TV.

Jego reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją zespół Papaya Films, a postprodukcją Lunapark.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.