Unilever Polska. Margaryna Rama

W nowych smakach.

Rama wprowadza na rynek nową linię Ramy z dodatkami. Trzy nowe warianty są połączeniem oleju rzepakowego z innymi olejami.

W portfolio znalazły się: Rama z olejem z awokado i nutą limonki, Rama z olejem z orzechów włoskich oraz Rama z olejem kokosowym.

Sugerowana cena detaliczna za opakowanie o pojemności 225 g wynosi 6,99 zł.

Wprowadzenie nowości na rynek będzie wsparte: kampanią TV oraz digitalową, materiałami POS i degustacjami w miejscach sprzedaży oraz aktywnościami PR i w social mediach.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.