"Nie prześpij zimy"

Pod takim hasłem rozpoczęła się loteria promocyjna produktów Fit & Easy z portfolio Green Factory.

Akcja potrwa do 15 stycznia 2018 r. i obejmie gotowe do spożycia mieszanki sałat, produkty mono (rukola, roszponka, szpinak, jarmuż) i lunch boksy.

Wystarczy zakupić produkty marki Fit & Easy objęte promocją, zachować paragon i zarejestrować się na stronie WWW.

Codziennie losowane są nagrody, które można samodzielnie wybrać lub które zasugeruje rozwiązanie zabawnego psychotestu. Raz w tygodniu losowany jest voucher na wycieczkę o wartości 10 tys. zł.

Celem działań jest wzmocnienie sprzedaży w okresie świątecznym i przekonanie konsumentów, że warto sięgać po świeże sałaty również jesienią i zimą.

Wsparciem loterii jest  telewizyjna kampania sponsoringowa, internet oraz materiały POS.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.