W sam raz na raz!

Nowość Łowicza w kampanii telewizyjnej.

Najnowsza kampania marki skupia się na ostatnio wprowadzonej propozycji produktowej.

Spot, emitowany w telewizji i na platformach video w Internecie, pokazuje zalety koncentratu Łowicz w saszetce.

Wystarczy oderwać, by otworzyć opakowanie, a następnie wycisnąć, by cieszyć się w pełni pomidorowym smakiem.

Kampania przekonuje, że rozwiązanie Łowicza sprawdzi się w każdej kuchni.

Koncentrat pomidorowy, dotychczas w słoikach i puszkach, teraz dostępny jest w poręcznej, jeszcze bardziej wygodnej formie. To z pewnością ułatwi przygotowywanie ulubionych, pomidorowych dań. Wygoda to nie wszystko – niezmienna jakość oraz smak to również niezaprzeczalne atrybuty nowego wariantu Koncentratu Pomidorowego Łowicz.

Dzięki niestandardowej formie zajmuje niewiele miejsca, a zarazem stanowi idealną porcję, „w sam raz na raz”.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.