Biedronka: relaunch kosmetyków pod własną marką

Dyskont poszerzył ofertę, zmienił opakowania, zmiany wspiera kampanią reklamową.

Be Beauty to własna marka linii kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy, obecna w asortymencie Biedronki od wielu lat. Dyskonter zmienił opakowania tych produktów oraz wprowadził 8 nowych kosmetyków. Są to kremy do twarzy nawilżające, przeciwzmarszczkowe na dzień i na noc, mleczko do ciała, krem do rąk i do stóp.

Wśród nowości jest krem do twarzy intensywnie nawilżający z koenzymem Q10 na dzień i na noc o działaniu przeciwzmarszczkowym, natomiast do pielęgnacji ciała - mleczko i krem o działaniu silnie nawilżającym, z zawartością masła shea.

Tradycyjny asortyment marki Be Beauty obejmuje m.in. krem Lipidowy Lifting 50+, krem Proteinowa Regeneracja 60+, krem Witaminowa Odbudowa 70+. Dodatkowo w linii są także płatki kosmetyczne, chusteczki do demakijażu, mleczko do demakijażu, płyn micelarny, a także trzy wersje szamponów, płynów i soli do kąpieli, sześć egzotycznych wersji żeli pod prysznic z formułą hydro care oraz maszynki do golenia i zmywacze do paznokci.

Zmiany wspiera kampania marketingowa pod hasłem "Nowe piękno to Ty" obejmująca spot telewizyjny, ekspozycję w sklepie, działania w Internecie, a także dedykowany folder.

Barbara Mikusińska 624 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.