Rekordowe targi Specjał

XX Międzynarodowe Targi Biznes Żywność Medycyna Auto Flota - największa sprzedażowa impreza wystawiennicza w południowo-wschodniej Polsce - zakończyły się ogromnym sukcesem.

Wydarzenie, które odbyło się w dniach 8-9 listopada w rzeszowskiej Hali Sportowo-Widowiskowej Podpromie zorganizowała Grupa Kapitałowa Specjał wraz z sieciami franczyzowymi Nasz Sklep i Livio. W sumie na 7 tys. mkw. powierzchni wystawienniczej swoją ofertę zaprezentowało ponad 220 wystawców z różnych branż, dla których udział w Targach stał się już tradycją, pojawili się także debiutanci.

Część wystawiennicza i prezentacja ofert wystawców odbywały się w środę 8 listopada w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w czwartek 9 listopada w godzinach od 10:00 do 15:00. Tradycyjnie pierwszego dnia targów o godzinie 12:00 odbyła się ich uroczysta inauguracja.

Tegoroczna odsłona imprezy handlowej, ze względu na swój rocznicowy charakter przygotowana została z jeszcze większym rozmachem i dodatkowymi atrakcjami w porównaniu z poprzednimi edycjami. Podczas dwóch dni targów obyły się losowania 75 nagród dla osób posiadających kupony umieszczone w gazecie regionalnej Super Nowości lub dostępne w sieci sklepów Go Sport w Rzeszowie, a także wydane podczas targów przez wystawców. Fundatorami nagród byli: Specjał, PSH Nasz Sklep oraz Specjał Finanse, a partnerem akcji Go Sport oraz Emotivo.

Dwudniowemu wydarzeniu towarzyszyły konferencje nt. handlu oraz medycyny. 

Podsumowaniem pierwszego dnia targów był bankiet, podczas którego wręczone zostały statuetki m.in. przez przedstawicieli władz samorządowych w następujących kategoriach: Biznes, Żywność, Medycyna, a także nagrody Złoty Specjał za Produkt Roku Debiut Roku, Partner Flotowy oraz Partner Targów. Nagrodzone zostały także czasopisma handlowe patronujące targom, w tym "Handel" (na zdjęciu Barbara Mikusińska-Ozdobińska, redaktor naczelny odbiera statuetkę od Krzysztofa Tokarza, prezesa GK Specjał).

Drugiego dnia Targów o godz. 11:00 prezes GK Specja Tokarz oraz przedstawiciele Kapituły konkursu wręczyli 30 Złotych Medali dla najlepszych produktów. W konkursie Złote Medale wzięło udział 69 producentów z branży FMCG, a kapituła konkursu oceniła 125 produkty w następujących kryteriach: opakowanie, atrakcyjność wizualna/funkcjonalność; atrakcyjność cenowa produktu oraz jakość/ocena organoleptyczna.

30 medali przyznano najwyżej ocenionym produktom wraz z certyfikatami i prawem do użytkowania logotypu konkursu na zwycięskich produktach.

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.