Sephora w Krakowie

Nowa perfumeria sieci została otwarta w centrum Handlowym Serenada.

Nowy sklep Sephora zaaranżowała zgodnie z najnowszym konceptem retailowym marki.

W ramach nowego konceptu perfumeria została wyposażona w nowe modele mebli, duże ekrany ledowe za kasami, a strefy pielęgnacji i makijażu zostały wyeksponowane jeszcze wyraźniej.

Nowy układ oznacza też łatwiejszą nawigację dla klienta. Koncept szczególnie eksponuje strefę usług, oferującą m.in. bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów oraz dłuższe lekcje makijażu. Wszystkie usługi wykonywane są przez wyszkolone makijażystki Sephora.

- Dążymy do wzbogacania doświadczeń zakupowych i angażowania klientów m.in. stawiając na usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub. To jeden z najważniejszych elementów nowego konceptu, który docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska. 

W ostatnim roku w sklepach sieci debiutowały m.in. Kat Von D, NARS, Zoeva, Becca, Huda Beauty, Farsali, Dr Jart+ i Tony Moly – oraz usługi. Najnowsze debiuty w sklepie online oraz w perfumeriach stacjonarnych to m.in. zapach marki Tiffany i marki pielęgnacyjne Frank Body, Youth to The People i Mr Blanc.

Sephora to sieć perfumerii z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym ma ponad 90 perfumerii w największych miastach. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak: Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. 

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.