Nivea z systemami Comarch

Firma Nivea Polska podpisała umowę z Comarch na wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force Apps.

System umożliwi regularne zbieranie zamówień i ich transfer bezpośrednio do dystrybutorów, jak również wykonywanie zadań około sprzedażowych (praca z półką, merchandising, zarządzanie poprzez cele, coaching czy optymalizacja trasówek w ramach RAO) przez terenowe siły sprzedaży Nivea Polska.

– Zmiana systemu mobilnego na Comarch SFA Mobile Sales Force Apps jest podyktowana chęcią jeszcze lepszego wykorzystania danych, które raportujemy z rynku poprzez platformę Comarch SFA Online Distribution i udostępnienie tych informacji naszym pracownikom terenowym - tłumaczy Paweł Opoń, senior service delivery specialist z Nivea Polska. - Widzimy potencjał w rozwoju produktów oraz usług dostarczanych przez Comarch i kierowanych do producentów, operujących na rynku w pośrednim modelu dystrybucji (sprzedaż poprzez sieć dystrybucyjną). Stąd decyzja o zmianie systemu mobilnego na system Comarch SFA Mobile Sales Force Apps – mówi dodaje Paweł Opoń. 

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.