Marwit. Świeży sok z pomarańczy i jarmużu

Wzmacnia odporność.

Marwit, producent świeżych soków, wprowadził do swojej oferty sok z pomarańczy i jarmużu. To kolejny produkt marki, który wzmacnia układ odpornościowy.

Pomarańczowo-jarmużowy Marwit pojawił się w kilku tysiącach sklepów na terenie całej Polski. Jest to limitowana edycja niepasteryzowanego soku sezonowego, o krótkim terminie spożycia (5 dni), sprzedawana - jak pozostałe - w szklanych, zakręcanych butelkach o pojemności 250 ml.

Propozycja Marwitu to przede wszystkim źródło witaminy C - niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania układu immunologicznego człowieka. Jedna butelka soku dostarczy 36 mg tego cennego związku, czyli aż 45 proc. dziennego zapotrzebowania dla dorosłej osoby.

Nowy sok Marwitu jest też odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Ze względu na swoje zdrowotne właściwości, jarmuż stał się w ostatnim czasie bardzo chętnie spożywanym warzywem.

Sok z pomarańczy i jarmużu nie jest pierwszym sezonowym produktem w ofercie Marwitu. Firma wprowadza je na rynek od dawna, na okres ok. 4 miesięcy.  Na przykład wiosną i latem 2017 roku do sprzedaży trafił orzeźwiający sok z jabłek i ogórka z imbirem. Wcześniej w sklepach pojawiły się też produkty o smaku pomidorów i papryki, rabarbaru, winogron oraz aronii.

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.