Z czego powstaje Tymbark?

Marka w najnowszej kampanii opowiada o sobie, a jednocześnie o najlepszych polskich owocach, tradycyjnych wartościach i miłości do tego, co dobrze znane.

Najnowsza kampania Tymbarku pokazuje, że to, co piękne i smaczne jest naturalne, a żeby opisać wartości marki – nie trzeba wielkich słów.

To co wartościowe – mamy często tuż obok. Dokładnie tak jest z Tymbarkiem, który powstaje z polskich owoców, a który – od lat –  towarzyszy Polakom każdego dnia.

W Tymbarku doceniamy hojność ziemi, a troska o to, co ważne, idzie według nas w parze z niezmiennymi wartościami. Bliskość natury oznacza niezwykłą pasję, ale też ciężką pracę, a za każdym produktem Tymbarku stoi tradycja, wysiłek wielu rąk i miłość do najlepszych, polskich owoców.

Szerokie portfolio produktowe Tymbarku to soki, nektary i napoje – wszystkie bez konserwantów i z najlepszej jakości, starannie selekcjonowanych owoców. 

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.