Jak jesz Ptasie Mleczko?

W listopadzie ruszyła zintegrowana kampania marketingowa E.Wedel pokazująca różne sposoby jedzenia kultowych pianek.

Działania bazują na nowej platformie komunikacyjnej marki z chłopcem na zebrze i odbywają się w różnorodnych kanałach, m.in. w telewizji, Internecie, PR czy na nośnikach zewnętrznych.

Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot Safari, w którym chłopiec na zebrze przemierza Afrykę, aż spotyka polskich wczasowiczów. Chłopiec oraz zebra przekonują urlopowiczów, że powinni jeść niebiańsko lekkie pianki Ptasie Mleczko, zamiast „lokalnych specjałów”.

Reklamy będą emitowane do końca listopada w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Poza telewizją Ptasie Mleczko wsparte jest kampanią outdoorową w 8 największych miastach Polski, dodatkowo zasięgową kampanią w Internecie, wykorzystującą krótkie filmiki z różnymi sposobami jedzenia pianek i promująca konkurs na rytuał jedzenia kostek Ptasie Mleczko: na koszykarza, na łakomczucha, na koszykarza itp.

Działania komunikacyjne dedykowane marce Ptasie Mleczko zyskały także szerokie wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media. Aktywności prowadzone w digitalu są oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach video na stronie https://ptasiemleczko.wedel.pl/.

Kampania przedstawia spoty pokazujące różne rytuały jedzenia pianek Ptasie Mleczko. W tym celu marka nawiązała współpracę z influencerami oraz celebrytami: Julią Wieniawą i Adamem Zdrójkowskim.

Joanna Hamdan 5511 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.