Rusza nowa kampania marki Krakuski

Lider kategorii ciastek - marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji "Tradycja z nutą nowoczesności".

Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki.

6 listopada ukazał się premierowy spot TV, który zainaugurował wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii przewodnikiem po świecie Krakusków będzie nowy Brand Hero marki – młody cukiernik, który z pasją i zaangażowaniem łączy dziedzictwo rzemieślniczych tradycji cukierniczych z powiewem świeżości i innowacyjności.

Kampania będzie bardzo mocno widoczna w TV, Internecie oraz Social Media (Facebook, Instagram), gdzie można się spodziewać niestandardowych i ciekawych treści z udziałem nowego Brand Hero marki.

Jest to kolejny element implementowanej od kilku miesięcy nowej strategii marki. Od sierpnia na sklepowych półkach flagowe produkty marki dostępne są w zupełnie nowych odświeżonych i powiększonych opakowaniach.

Więcej informacji na nowej stronie marki : www.krakuski.com.pl.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.