Helio rozpoczyna działania reklamowe

Firma wystartowała z przedświąteczną kampanią promującą naturalnie zdrową gamę produktów bez konserwantów Helio Natura oraz bezglutenowe, gotowe masy do ciast Helio.

W związku z tym, w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych o wysokiej oglądalności, zaplanowano kilka tysięcy emisji spotów reklamujących świąteczne bestsellery marki Helio.

Towarzyszyć im będą również zakrojone na szeroką skalę działania reklamowe i PR w prasie- w wysokonakładowych magazynach lifestylowych, poradnikowych, kobiecych i branżowych. Na tę okazję stworzona została także nowa kreacja graficzna reklamy linii mas do ciast Helio, pod hasłem: „Najpierw masa, później... ciacho“, która będzie miała swoją premierę w świątecznych wydaniach czasopism.

Tegoroczna kampania reklamowa Helio obejmie swoim zasięgiem także działania w Internecie- m.in. publikacje na wybranych portalach, komunikację w social mediach oraz współpracę z blogerami przy tworzeniu świątecznych przepisów z użyciem produktów Helio. Ponadto, do wsparcia sprzedaży marka wykorzysta również w kampanii swój kanał na YouTube- Bakaliowe Klimaty z bazą szybkich sposobów na udane wypieki.

Dodatkowo, w największych miastach Polski pojawią się reklamy Helio na nośnikach outdoorowych.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.