PGS wprowadza kolejne produkty pod marką O!

Wódka czysta, bo o niej mowa, w najbliższych tygodniach pojawi się w sieci prawie 600 sklepów należących do Polskiej Grupy Supermarketów, m.in. Top Market i Delica.

Po mąkach, makaronach, przyprawach, sosach oraz słodyczach PGS zdecydował się na wprowadzenie do sklepów wódki czystej.

To kolejna kategoria produktów w portfelu sieci PGS, skupiającej polskich handlowców. Następnym etapem będzie wprowadzenie piwa pod tą samą marką. 

Marka własna O!, która zadebiutowała na początku czerwca na półkach sklepowych w całej Polsce, ma pomóc zdobyć Polskiej Grupie Supermarketów przewagę konkurencyjną.

Obecnie linia produktów marki własnej liczy kilkadziesiąt produktów i jak zapowiada PGS będzie ona sukcesywnie rozszerzana. 

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.