Sodexo chce ufundować 20 tys. posiłków dla dzieci

W tym celu firma przygotowała limitowaną edycję Karty Podarunkowej z Pajacykiem.

Sodexo od lat zachęca pracodawców do obdarowywania zatrudnionych Kartą Podarunkową Sodexo Stop Hunger, która zapewnia nie tylko wolność wyboru finalnego prezentu, ale przede wszystkim wsparcie szczytnego celu.

Podobnie jak w ubiegłym roku, partnerem świątecznej akcji Sodexo jest Polska Akcja Humanitarna (PAH) z programem Pajacyk, którego celem jest wsparcie potrzebujących dzieci. Każde 10 zamówionych Kart Podarunkowych z Pajacykiem to jeden posiłek dla dziecka objętego programem Pajacyk.

W akcji udział biorą także partnerzy Sodexo: perfumerie Douglas, sklepy Go Sport, Media Markt, Saturn oraz sieć stacji benzynowych Circle K, którzy przekazują swoje produkty do znajdującego się na stronie DlaCiebie.sodexo.pl – PromoSklepu. Użytkownicy Kart Sodexo mogą je kupić w atrakcyjnych cenach, a dochód z tych transakcji również jest przekazywany dla programu Pajacyk.

W ubiegłym roku dzięki firmom, które kupiły dla swoich pracowników Karty Podarunkowe z Pajacykiem i zaangażowały się we wspólną akcję Sodexo i Polskiej Akcji Humanitarnej, ufundowano 15 tys. posiłków dla dzieci.

- W tym roku chcemy pobić nasz dotychczasowy rekord i ufundować 20 000 posiłków. Boże Narodzenie to czas wzajemnego obdarowywania i dzielenia się z potrzebującymi. Naszą akcją chcemy zachęcić pracodawców do wejścia na wyższy poziom motywacji. Chcemy, aby efektywnie motywowali pracowników nie tylko do pracy ale i do pomagania - powiedziała Magdalena Słomczewska-Klimiuk, kierownik marketingu, Sodexo Benefits and Rewards Services.

Sodexo od 20 lat dofinansowuje posiłki dzieciom na całym świecie w ramach akcji Sodexo Stop Hunger, której celem jest walka z niedożywieniem wśród najmłodszych. Dotychczas w projekt zaangażowały się 43 państwa, w tym również polski oddział Grupy.

To drugi rok współpracy Sodexo z Polską Akcją Humanitarną i jej programem Pajacyk. Do 2016 roku Sodexo wspierało warszawski oddział Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.