Mastercard i Kolporter premiują płatności kartami

Od 4 listopada klienci saloników Kolportera mogą korzystać ze specjalnego programu promocyjnego "Mastercard priceless specials". Za płatności kartami Mastercard i Maestro zarejestrowanymi w programie kupujący są dodatkowo premiowani punktami, które można wymieniać na nagrody.

Za każde wydane 5 zł w salonie Kolporter klient uczestniczący w „Mastercard priceless specials” otrzymuje 3 punkty (podczas każdej transakcji kartą zarejestrowaną w programie). Uzbierane punkty klient wymienia na nagrody lub vouchery zakupowe, które dostępne są w katalogu nagród programu (https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualna/katalog/). Wśród nich są m.in. bilety do kina i vouchery na zakupy, przez podróże, sport i multimedia, akcesoria kuchenne i zabawki dla dzieci. Punkty można zdobywać tylko podczas zakupów, nie są naliczane np. za przelewy między rachunkami czy wypłaty gotówkowe.

– Mamy nadzieję, że ten program przypadnie do gustu naszym klientom i wpłynie na wzrost ilości transakcji realizowanych przy użyciu kart płatniczych – uważa Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. - Bardzo istotna, z naszego punktu widzenia, jest pełna automatyzacja procesu zbierania punktów: nie wymaga ona żadnych dodatkowych czynności ani ze strony sprzedawcy ani ze strony kupującego – mówi Materek.

Zbieranie punktów klient może rozpocząć po otrzymaniu lub aktywacji w programie dowolnej karty Mastercard lub Maestro wydanej przez jeden z banków współpracujących z programem „Mastercard priceless specials”. Karty tego typu wydają: Alior Bank, Bank BPS, BOŚ Bank, Deutsche Bank, BZ WBK, Getin Bank, Lion's Bank, mBank, Noble Bank, PKO Bank Polski, Raiffeisen Polbank, T-Mobile Usługi Bankowe. Od momentu zarejestrowania karty płatniczej w „Mastercard priceless specials” punkty doliczane są automatycznie do konta klienta po każdej bezgotówkowej transakcji, dokonanej za pomocą zarejestrowanej w programie karty w sklepach lub innych punktach handlowo-usługowych będących partnerami programu.

Oprócz sieci saloników Kolportera klienci mogą zbierać punkty za płatności w kilkudziesięciu innych sieciach handlowych i usługowych czy sklepach internetowych, m. in. Carrefour, Decathlon, Douglas, Levis, Merlin.pl, Vistula, Wojas, Wólczanka.

Kolporter zarządza największą w kraju siecią saloników i salonów prasowych. To ponad 900 punktów sprzedaży, oferujących blisko 700 produktów. Saloniki Kolportera notują rocznie ok. 70 mln transakcji, średnio ponad 15 proc. z nich opłacanych jest przy użyciu kart płatniczych. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.

Katarzyna Pierzchała 1501 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.