Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kolejna odsłona kampanii Planeta Warka

2 listopada br. ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka.

To kolejna odsłona kampanii Planeta Warka, w której marka przedstawia wymarzony, męski świat.

W nowym spocie rozpoczętej w ubiegłym roku kampanii „Planeta Warka” marka z właściwym sobie humorem opowiada o wyimaginowanym świecie, w którym męskie potrzeby i pasje realizowane są w niezwykły sposób.

W kolejnej odsłonie idealnego świata mężczyzn prezenty świąteczne są zawsze trafione, browarnicy cieszą się powszechnym szacunkiem, a czas spędzony z kumplami wlicza się do emerytury.

Spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Joanna Hamdan 5513 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.