Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Pilsner Urquell wspiera akcję Movember

2 listopada marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej wystarowała z kampanią "Wzór piwnym wąsów".

W ramach międzynarodowego projektu Movember marka zachęca internautów, by udostępniali na Instagramie swoje zdjęcia z hasztagiem #wzórpiwnychwąsów.

Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Pilsnera na badania profilaktyczne, które mają służyć wykrywaniu męskich chorób, m.in. raka prostaty. Marka planuje przeznaczyć na ten cel do 20 tys. zł.

Uwiecznić na fotografii można prawdziwe wąsy, wyhodowane specjalnie na tę okazję, ale też sztuczne, doklejone, a nawet… z piwnej piany.

Akcja będzie komunikowana w za pomocą wafli, standów, plakatów i specjalnych wkładek do menu.

Dodatkowo w pięciu wybranych lokalach – w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie – w listopadowe weekendy zaplanowano dla gości aktywacje pod hasłem „Wzór piwnych wąsów”.

Projekt Movember zainicjowała w 2003 r. w Australii grupa zapaleńców, którzy poprzez zapuszczanie wąsów chcieli przypomnieć o problemach zdrowotnych mężczyzn i zachęcić ich do badań. Z biegiem lat przerodził się on w globalny ruch i rozprzestrzenił na wiele krajów, zaś w Polsce jest obecny od 2014 r.

Więcej informacji można znaleźć pod linkiem http://pilsner.pl/movember/, zaś mapa punktów objętych akcją „Wzór piwnych wąsów” znajduje się tutaj: http://pilsner.pl/mapa-lokali/.

Joanna Hamdan 5511 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.