Metamorfoza serwisu Redcoon.pl

Sklep elektroniką Redcoon.pl przygotował akcję specjalną "Lepsza strona technologii 10/10", w ramach której każdy fan elektroniki może wziąć udział w udoskonalaniu serwisu, a przy okazji wygrać nagrody oraz kupony rabatowe.

Akcja odbywa się na stronie 10na10.redcoon.pl.

Redcoon.pl jest sklepem internetowym oferującym elektronikę użytkową. W nowej odsłonie wprowadził bardziej przyjazną wersję strony www i nową komunikację.

Rozpoczynająca się właśnie akcja „Lepsza strona technologii 10/10” jest kolejnym etapem zmian, w którym sami użytkownicy zaproponują pomysły na modernizację i rozwój serwisu. Projekt polega na przeprowadzeniu ankiet na temat potrzeb i oczekiwań klientów wobec sklepu internetowego oferującego elektronikę. Na podstawie zebranych odpowiedzi wybranych zostanie 10 propozycji zmian, które w trakcie kolejnych 10 miesięcy będą sukcesywnie wdrażane.

– Może nam się wydawać, że w obliczu coraz to nowszych technologii i rozwiązań, wpływających na wygodę zakupów w Internecie, znamy już wymagania i potrzeby każdego klienta. Warto jednak wysłuchać opinii użytkowników, aby móc zaoferować jeszcze lepsze i bardziej dopasowane usługi – mówi Marcin Opaliński, e-commerce marketing manager w Redcoon.pl. – Chcemy skoncentrować się na potrzebach klientów, dlatego oddajemy im głos w sprawie dalszych modernizacji serwisu. Korzystając z ich doświadczeń mamy szansę wyznaczyć nowe, ciekawe kierunki rozwoju - uważa.

Osoby biorące udział w ankiecie nie tylko zaangażują się w tworzenie lepszej strony technologii, ale też zyskają szansę na wygranie co miesiąc niezwykle atrakcyjnych nowości produktowych. Wystarczy wyrazić swoją opinię na stronie 10na10.redcoon.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. W listopadzie główna nagroda to Samsung Galaxy Note 8. Poza główną nagrodą, raz w miesiącu sklep rozda dwa kupony o wartości 200 zł do wykorzystania na dowolne zakupy w Redcoon.pl, a za sam udział w ankiecie uczestnik otrzyma kod rabatowy w wysokości 10 zł.

Redcoon.pl działa w segmencie pure play i oferuje produkty w głównych kategoriach związanych z elektroniką dla domu i biura oraz z nowymi technologiami. Sklep jest częścią grupy MediaMarktSaturn Polska.

Katarzyna Pierzchała 1503 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.