Mastercard rozszerza usługę

Punkty i nagrody Mastercard Priceless Specials teraz dostępne są dla kolejnych kart płatniczych BZ WBK.

Od października do programu, oprócz posiadaczy karty Mastercard World, mogą dołączyć właściciele karty kredytowej Mastercard Silver oraz karty debetowej – karta Dopasowana, która jest sztandarowym produktem banku wdrożonym z nowym rachunkiem osobistym Konto Jakie Chcę. Na początek każdy klient banku, który dołączy kartę Silver lub Dopasowaną do Mastercard Priceless Specials, otrzyma w promocji 1600 punktów, które będzie można wymienić m.in. na dwa bilety do kina. 

- Priceless Specials jest niczym most łączący bank i detalistów, zbudowany z myślą o ich klientach - mówi Grzegorz Suszko, dyrektor ds. CRM i programów lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe. Jego zdaniem, efektem jest system korzyści dla konsumentów, którzy otrzymują nagrody oraz dla samych sprzedawców - ci skuteczniej docierają bowiem do nich ze swoją ofertą.

– Nasze analizy pokazują, że karty zarejestrowane w Priceless Specials są o kilkanaście procent aktywniejsze. Większą częstotliwość i wartość transakcji po włączeniu kart do programów lojalnościowych opartych na płatnościach bezgotówkowych potwierdzają też niezależne badania – dodaje Suszko.

Uczestnicy programu Mastercard Priceless Specials zbierają punkty, które mogą wymienić na atrakcyjne nagrody dostępne w katalogu. Premiowane są zakupy opłacone kartami Mastercard lub Maestro u ponad 65 detalistów z różnych kategorii zakupowych. Należą do nich m.in. takie marki detaliczne jak: Carrefour, Merlin.pl, Cinema City, Tchibo, Decathlon, Toys’R’Us, Douglas, W.Kruk, Vistula, Gino Rossi, RTV Euro AGD czy Black Red White.

Ponadto, punkty są przyznawane za wszystkie opłacone na terenie Polski płatności za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne, bez względu na ich dostawcę. „Wizytówką” programu są również oferty specjalne, dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta.

Ilona Mrozowska 2022 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.