Makro poszerza ofertę dla gastronomii

Sieć hurtowni wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o tym biznesie.

Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium to linie produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Asortyment powstał przy współpracy z ekspertami i szefami kuchni, w oparciu o ich doświadczenia i spostrzeżenia. Wszystkie produkty poddawane są testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Makro Chef to produkty i półprodukty spożywcze do przygotowywania potraw, w optymalnych opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii; Makro Premium to produkty spożywcze o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku, umożliwiające tworzenie potraw m.in. fine dining; natomiast Makro Professional to środki czystości i produkty niekonsumpcyjne, w tym profesjonalne narzędzia i urządzenia dla wyspecjalizowanych grup klientów.

Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych Makro to m.in. sosy, majonezy, musli, krojona fasola szparagowa, boczek wieprzowy czy płyny do czyszczenia powierzchni.

Jak zapowiada Makro do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się prawie 500 pozycji tych marek dedykowanych ekspertom w gastronomii.

Joanna Hamdan 5511 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.