Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odchodzi z Coca-Coli

Z firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.

Mikołaj Ciaś (na zdjęciu), dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli - dowiedziało się nieoficjalnie MMP24. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. 

Mikołaj Ciaś związany jest z Coca-Colą od 2005 r. W ub.r. objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za stworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

Wcześniej pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki: Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Kinley, oraz innowacje w obrębie kategorii. Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Coli w regionie Europy Północnej i Środkowej obejmującym: Polskę, Czechy, Słowację oraz kraje bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.

Jako marketing and commercial activation manager zarządzał zespołem zajmującym się projektem UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie i odpowiadał za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.

Coca-Cola Poland Servcies nie komentuje tej informacji.

Informacja pochodzi z serwisu premium MMP24.pl

Tomasz Wygnański 62 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.