Zboże smakuje i inspiruje

Rusza trzecia edycja akcji edukacyjnej "Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie III".

Głównym celem akcji jest edukowanie społeczeństwa na temat zdrowego trybu życia, a w szczególności na temat prawidłowego odżywiania, którego nieodłączny element powinny stanowić przetwory zbożowe.

Obecna edycja kampanii ponownie przybliży Polakom najważniejsze informacje na temat makaronów, pieczywa, mąk, kasz, czy płatków zbożowych.

Ponadto w ramach kampanii powstanie też seria przepisów z wykorzystaniem przetworów zbożowych.

Działania promocyjne będą się składać m.in. z: kampanii w radiu, telewizji, cyklu edukacyjnego z udziałem ekspertów, działań w blogosferze. W ramach kampanii na bieżąco aktualizowany będzie również edukacyjny blog na stronie www.kfpz.pl.

Organizatorem programu ,,Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie III” jest Krajowa Federacja Producentów Zbóż. Program sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych.

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.