Bilety Polregio w Kolporterze

Od 19 października pasażerowie mogą kupić bilety na pociągi w prawie 800 salonikach prasowych.

Polregio konsekwentnie realizuje proces poprawy obsługi pasażerów.

19 października spółka Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, rozszerzyła współpracę z firmą Teroplan, właścicielem serwisu e-podróżnik.pl oraz z firmą Kolporter, dystrybutorem prasy w Polsce i właścicielem sieci saloników prasowych.

– Klienci chwalą sobie możliwość zakupu biletów w naszych punktach. To przede wszystkim duże ułatwienie dla osób starszych, nieposiadających konta online lub nieobeznanych w zakupach przez Internet. Nawiązanie współpracy z Polregio wiąże się ze znaczącym poszerzeniem oferty biletów na podróże regionalne. Z naszego punktu widzenia to przede wszystkim wyjście naprzeciw naszym klientom, którzy często dopytywali o bilety kolejowe Polregio – powiedział Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Obecnie ogólna liczba saloników i salonów prasowych Kolportera to około 900 punktów zlokalizowanych w całym kraju. Saloniki oferują prawie 700 produktów, rocznie obsługując ok. 70 mln klientów.

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.