Ferrero i Unilever kręcą lody

Włoski producent słodyczy i brytyjsko-holenderski koncern FMCG wspólnie wprowadzają na rynek lody pod marka Kinder.

Od sezonu 2018 producent czekoladek Kinder we współpracy z wytwórcą lodów Algida i Magnum zaproponuje konsumentom lody pod marką Kinder. Na początku dostępne będą one tylko na rynkach: francuskim, niemieckim, austriackim i szwajcarskim.

- To ważny krok naprzód w kierunku konsolidacji naszej konkurencyjnej pozycji na rynku czekolady i wyrobów cukierniczych. Aby jak najlepiej wykorzystać tę okazję, staraliśmy się podeprzeć wielką wiedzą i doświadczeniem Unilevera - cytuje Ferrero włoska La Stampa.

Nie wiadomo jeszcze, jaka formę będą miały lody o smaku czekoladek Kinder.

Unilever produkuje lody pod markami Cornetto, Algida, Magnum, Carte d’Or, Ben & Jerry’s.

Magdalena Weiss 903 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.